صفر تا صد خرید ارز دیجیتال Options

Wiki Article

بایننس در میان معامله‌گران ایرانی هم بیشترین محبوبیت را دارد و با وجود تحریم‌ها، همچنان هزاران معامله‌گر ایرانی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

ترتیبی که برای خواندن مقالات مربوطه به شما پیشنهاد می‌کنیم:

بهترین جایی که می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید صرافی ارز دیجیتال است.

دوستان نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال بسیار شدید هستند، همان‌طور که ممکن است سود خوبی را کسب کنید، به همان اندازه ممکن است متضرر هم بشوید، پس مدیریت سرمایه را فراموش نکنید.

سلام. دوستان کسی هست راهنمایی کنه . آیا توی بایننس کوین میشه شیفت کوین ها رو اضافه کرد و خرید زد یا خیر ؟ ممنون

در این نوع سفارش، صرافی به طور خودکار بهترین قیمت موجود را برای ما پیدا می‌کند و سفارش سریع تکمیل می‌شود.

ثبت نام و احراز هویت در تمام صرافی‌های ایرانی تقریبا یکسان است.

در صفحه معاملات ریپل و بیت کوین می‌توانیم با استفاده از بیت کوین ریپل بخریم و یا در ازای بیت کوین ریپل‌هایمان را بفروشیم. به‌طور کلی صفحه معاملات در بایننس به شکل زیر است:

خیر، برخی از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین قیمت بسیار بالایی دارند و امکان خرید یک واحد آن برای افراد زیادی غیرممکن است که خوشبختانه امکان خرید بخشی از یک واحد بیت کوین نیز برای کاربران فراهم شده است.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

البته فعالیت در بازارهای مالی و علی‌الخصوص بازار ارزهای دیجیتال به خرید و فروش ختم نمی‌شود، بلکه بهتر است شما با شرکت در یک کلاس آموزش ارز دیجیتال چه به صورت حضوری و یا آنلاین اطلاعات خود را در خصوص ماهیت ارزهای دیجیتال، تحلیل نمودارهای قیمتی و دیگر موارد بالا ببرید تا خود به آموزش کامل خرید و فروش ارز دیجیتال این مهارت برسید که کدام رمزارز را در چه زمانی و با چه قیمتی بخرید و در چه زمانی به فروش برسانید.

بنابراین بایننس خودش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نمی‌فروشد، بلکه یک پلتفرم واسطه بین خریداران و فروشندگان است و از هر معامله مقداری کارمزد برمی‌دارد.

در سال ۲۰۲۱ با افزایش فشار قانون‌گذاران به بایننس، این خطر بیشتر از قبل هم شده است.

Report this wiki page